blommandelivskraft.blogg.se

Hej och välkomna! Jag är en utbildad Montessorilärare, barnyogaledare och snart tonårsyogaledare samt Kost och Hälso Coach som arbetar med barn och brinner för hälsa. Jag utforskar områden vad gäller hälsa, kost och mindefulness och om hur vi kan påverka våra liv genom aktiva val. Jag tror på att vara närvarande i nuet och medveten om våra tankar och känslor. Jag tror på fysisk aktivitet i alla former som ett hälsofrämjande inslag i livet och en hel dos av glädje. Med egna erfarenheter och lite annat hoppas jag kunna inspirera och förmedla att det är aldrig försent att blomma ut! Varmt välkomna.

Foto morgon

Publicerad 2019-09-17 08:45:00 i Allmänt,

 
Dripp dropp näsa betyder ingen löpning men promenad. En magiskt vacker morgon som lockade till fotografering. Kyligt, friskt, dimmigt men en sol som är på väg att skingra dimman.
 
 
En aning trolskt! Nästan så man förväntade sig älvorna dansandes på Mälaren.
 
 
 
Varje morgon försöker jag sätta upp syfte med min dag. Nästan alltid blir det samma bara för att det är så bra. Syftet är enkelt och okomplicerat.....kärlek, glädje, skratt, ödmjukhet, få barnen att må bra som jag jobbar med, lyssna mer än tala, se allt som är bra med mig själv!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: FSHD Daniel

Publicerad 2019-09-17 10:21:53

Väldigt fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela